BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Tuesday, April 19, 2011

Kursus Pemantapan Organisasi UMNO Bahagian Pasir Gudang

Pada 15 hingga 17 April 2011, UMNO Caw. RPP1 telah menghantar seramai 4 orang ke kursus diatas yang diadakan di Alor Gajah, Melaka. Seramai lebih 200 orang ahli UMNO yang terdiri dari ketua - ketua cawangan dan sayap seluruh kawasan Bahagian Pasir Gudang. Kursus ini dirasmikan oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud - Naib Ketua Bahagian bagi mewakili YB Dato' Seri Hj Khaled Nordin - Ahli parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO bahagian Pasir Gudang.

Kursus ini bertujuan untuk memberi pendedahan tugas serta tanggungjawap ketua cawangan dan sayap cawangan dalam menguruskan cawangan dengan lebih baik dan mantap. Turut hadir melawat ke kursus ini ialah YB Dato' Ali Rustam - Ketua Menteri Melaka merangkap Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Melaka dan mengadakan jamuan ramah mesra antara UMNO bahagian Pasir Gudang dengan Ketua Menteri Melaka.

Photobucket
Para peserta sedang mendengar taklimat dari
Ketua Kursus

Photobucket
Sessi ceramah kepimpinan

Photobucket
Latihan Dalam Kumpulan

Photobucket
Perhimpunan pagi sebelum memulakan
sessi kursus

Photobucket
Pembentangan LDK

Photobucket
Ketibaan YB Dato' Ali Rustam - Ketua Menteri Melaka
disambut oleh peserta kursus

Photobucket
JK UMNO bahagian Pasir Gudang beramah mesra
bersama YB Dato' Ali Rustam

Wednesday, April 6, 2011

Projek Naik Taraf Longkang & Pusat Komuniti RPP1

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket