BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Monday, July 4, 2011

Majlis Kesyukuran Sempena Menyambut Bulan Ramadhan

Pada Sabtu 2 Julai 2011, UMNO Cawangan RPP1 bersama dengan Jawatankuasa Peti Undi SKPG3 telah mengadakan majlis diatas yang diadakan di Dewan Masyarakat Zon Air Biru 2. Seramai hampir 100 orang termasuk dari UMNO Bahagian hadir dalam majlis ini. Turut hadir ialah YB Dato Seri Hj Mohamed Khaled bin Nordin - Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bhg Pasir Gudang. Turut hadir juga Tn. Hj. Rahim bin Latiff - Bendahari UMNO bahagian merangkap Pengerusi JK Peti Undi SKPG3 dan En. R. Sabapathy - Ahli Majlis MPPG Zon Air Biru 2 merangkap Pengerusi MIC Bhg Pasir Gudang.

Majlis dimulakan dengan bacaan tahlil doa selamat dan bacaan surah Yassin oleh Pergerakan Wanita UMNO Caw. dan Persatuan Yassin Sepakat RPP1. Diikuti dengan jamuan makan dan kemudian majlis diteruskan dengan ucapan dan amanat yang disampaikan sendiri oleh YB Dato' Seri berkenaan isu-isu semasa dan persediaan menghadapi pilihanraya umum akan datang. Majlis bermula jam 8.00 malam dan berakhir jam 10.30 malam.

Photobucket
Antara orang2 kuat yang menjayakan majlis ini

Photobucket
Bacaan Yassin beramai2 oleh Persatuan Yassin Sepakat
Rumah pangsa Peringkat 1

Photobucket
Ketibaan YB Dato' Seri Hj Mohamed Khaled Nordin

Photobucket
Antara sebahagian penduduk yang sedang mendengar
ucapan dari YB Dato' Seri

Photobucket
Taklimat berkenaan isu - isu semasa oleh
YB Dato' Seri