BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Wednesday, January 23, 2013

Selamat Menyambut Maulidur Rasul 1434H/ 2013M

Photobucket

Wednesday, January 2, 2013

Program Sambutan Ambang Tahun Baru 2013

Pada 31 Disember 2012, Buat pertama kali KRT RPP1 bersama dengan UMNO Caw. RPP1 mengadakan programnya diatas yang diadakan di Balai Komuniti Zon Air Biru 2. Walaupun pada masa tersebut hujan renyai tetapi kehadiran penduduk dalam program ini sangat mengalakan. Turut hadir ialah En. Kamal Nizam, Pembantu Penolong Pegawai Perpaduan Daerah Johor Bahru yang mewakili Pegawai Perpaduan Daerah Johor Bahru dan En. R. Sabapathy, Ahli Majlis MPPG Zon Air Biru 2 merangkap Pengerusi MIC Bahagian Pasir Gudang

Antara aktiviti yang dijalankan iaitu beberapa pertandingan berbentuk indoor telematch seperti kerusi beracun, cari harta karun dan sebagainya. Selain itu juga para peserta dihidangkan dengan jamuan barbeque dan sebagainya. Pada waktu hampir dengan pukul 12.00 tengahmalam diadakan countdown dan persembahan bunga api.

Photobucket
Kemeriahan membakar ayam hehehehe

Photobucket
Antara penduduk yang hadir sedang menikmati jamuan
yang disediakan

Photobucket
Salah satu acara permainan Kerusi Beracun untuk
kategori Jiran Muda

Photobucket
Ucapan dari En. Kamal Nizam selaku wakil rasmi
Pegawai Perpaduan Daerah JB

Photobucket
Penyampaian hadiah kepada pemenang permainan

Photobucket
Persembahan bunga api

Photobucket
Keriangan anak-anak muda Rumah Pangsa Peringkat 1