BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Tuesday, May 20, 2008

Dr Mahathir..

Apa pendapat korang tntg keputusan Dr M keluar dr UMNO.. dan menetapkan syarat perletakkan jawatan PakLah sebagai Perdana Menteri Malaysia untuk kembali menyertai UMNO.. isu panas!!!

1 ulasan:

tuah setia said...

Tindakan TDM keluar parti memberi kelebihan kepada UMNO. Seseorang yang bukan ahli parti tidak boleh lagi mencampuri urusan parti. Ahli UMNO tidak perlu mengambil kira segala pandangan TDM yang sentiasa menambahkan perpecahan kerana dia bukannya ahli UMNO. Tidak ramai yang megikut jejak langkah TDM ini menunjukkan hampir seluruh ahli masih lagi sayangkan UMNO kerana ahli tahu bahawa hanya UMNO yang boleh menjamin ketuanan Melayu. Tidak perlu memaksa pemimpin meletakkan jawatan kerana ia hanya mengakibatkan perpecahan dikalangan ahli. Tidak akan ada seorang ketua merancang untuk menghancurkan pengikutnya. Jika berlaku beberapa kelemahan perlu dibincangkan mengikut saluran yang betul. Seperti UMNO Johor berbincang dengan cara yang sangat berhemah dan bertanggungjawab menangani masalah PRU 12. Jika menyelesaikan masalah dilakukan dengan cara yang baik ia akan menghasilkan keputusan yang baik tanpa menjejaskan kestabilan parti.