BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Tuesday, October 5, 2010

Gotong Royong Perdana MPPG 2010

Pada Sabtu 3 Oktober 2010, Majlis Perbandaran Pasir Gudang telah menganjurkan program diatas yang diadakan serentak di 24 zon dalam MPPG pada tarikh tersebut yang dirasmikan oleh YB Dato’ Seri Hj Mohamed Khaled bin Nordin – Menteri Pengajian Tinggi merangkap Ahli Parlimen Pasir Gudang. Turut hadir ialah YDP MPPG Tn. Hj. Rahim bin Nin, Ahli – ahli majlis MPPG serta ketua – ketua masyarakat yang diadakan di Blok 53, Taman Cendana.

Bagi peringkat Zon Air Biru 2 diadakan taklimat gotong royong oleh En. Sabran bin Awang – Pengerusi JKP Zon Air Biru 2 yang juga Ketua caw. UMNO RPP1 bertempat di Perumahan Bakti 1. Seramai hampir 100 penduduk menjalankan gotong royongnya di kawasan masing – masing iaitu di Perumahan Bakti 1 dan 2, Rumah pangsa Peringkat 1 (termasuk KTMB Flat) dan perumahan Perjiranan 10. Turut hadir ialah En. Sabapathy a/l Ramasamy, Pengerusi Zon Air Biru 2 merangkap Ahli Majlis MPPG, En. Ariffin dari Jabatan Kesihatan MPPG dan En. Solaino dari Pejabat Kesihatan Daerah Johor Bahru.

Photobucket
En. Sabran Awang - Pengerusi JKP merangkap
Ketua UMNO Caw. RPP1 sedang memberikan
taklimat

Photobucket
Sebahagian penduduk yang berkumpul di Perumahan
Bakti 1 sedang mengedarkan plastik sampah

Photobucket
Gotong royong pembersihan sedang dijalankan

Photobucket
Antara ahli DeVIT Zon Air Biru 2 yang hadir
dalam gotong royong ini

Photobucket
Turut hadir ialah En. Sabapathy - Ahli majlis MPPG
Zon Air Biru 2 dan En. Solaino - Pejabat Kesihatan
Johor Bahru

0 ulasan: