BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Wednesday, May 11, 2011

Persidangan Sayap-Sayap UMNO Bahagian Pasir Gudang

Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan RPP1 telah menghadiri Persidangan Pemuda UMNO Bahagain Pasoir Gudang yang diadakan pada hari Ahad 8 Mei 2011 bertempat di Pendoresa Golf Resort, Taman Molek yang dirasmikan oleh Datuk Mukriz bin Tun Mahathir. Turut hadir Pergerakan Pemuda Umno Kulai sebagi wakil rasmi dari Perhubungan Umno Negeri Johor manakala Umno Bahagian telah menghantar Tn Hj Mohd Amin Bin Ahmad, En Mohd Khatim Bin Othman dan En Jumat Bin Jaffar

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pergerakan Wanita UMNO Cawangan RPP1 telah menghadiri Persidangan Pemuda UMNO Bahagain Pasoir Gudang yang diadakan pada tarikh yang sama bertempat di Dewan Politeknik Pasir Gudang yang dirasmikan oleh Datuk Rosnani Bt Sohar Pen Setiausaha Pergerakan Wanita Umno Malaysia. Turut hadir Wakil Pemerhati dari Umno Bahagian Pasir Gudang iaitu Ketua Penerangan Tn Hj Mohd Rahim Bin Salleh, En Dahari bin Hassan dan Tn Hj Abd Ghani Bin Abd Rahman Manakala wakil Penyelaras Perhubungan Umno Negeri Ialah Pergerakan Wanita Gelang Patah.

Photobucket

Photobucket

Pergerakan Puteri UMNO Cawangan RPP1 telah menghadiri Persidangan Pemuda UMNO Bahagain Pasir Gudang yang diadakan pada tarikh yang sama bertempat di Dewan Serbaguna Permas Jaya yang dirasmikan oleh Puan Shahanim Bt Mohamad Yusoff Naib Ketua Pergerakan Puteri Umno Malaysia. Turut hadir Penyelaras dari Puteri Tg Piai Pontian sebagai wakil rasmi di Perhubungan Umno Negeri Johor Manakala Umno Bahagian telah Menghantar 3 orang Wakil Pemerhati Dari Umno Bahagian Iaitu Tn Hj Mahmuddin bin Mispan, Tn Hj Roslan Bin Abu Bakar dan En Mohd Latif Bin Ismail.

Photobucket

Photobucket

0 ulasan: