BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Tuesday, September 7, 2010

Gotong Royong Penyediaan dan Edaran Bubur Lambuk Sempena Bulan Puasa

Jawatankuasa Peti Undi SKPG3 bersama dengan UMNO Cawangan RPP1 dan Wanita UMNO Cawangan RPP1 telah mengadakan program diatas pada hujung minggu sepanjang bulan puasa iaitu pada 15, 22, 29 Ogos dan 5 Septermber 2010. Ia merupakan kesinambungan dari Program Bengkel Demonstrasi Bubur Lambauk yang diadakan pada awal bulan Ogos yang lepas.

Gotong Royong bermula pada jam 9.00 pagi di hadapan Blok 13 SEDC Flat ( Rumah Ketua Wanita Cawangan ) dan disebelah petang pula mengedarkan bubur lambuk kepada penduduk dalam cawangan RPP1 dan Perjiranan 8. Turut hadir meninjau ialah Tn. Hj. Rahim bin Latiff - Pengerusi Peti Undi SKPG3 merangkap Bendahari UMNO Pasir Gudang.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

0 ulasan: