BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Wednesday, July 14, 2010

Majlis Ceramah Perdana Sempena Israk Mikraj UMNO Bahagian Pasir Gudang

Pada Ahad 11 Julai 2010, Biro Agama UMNO Bhg Pasir Gudang dengan kerjasama Masjid Taman Air Biru dan UMNO Caw. RPP1 telah menganjurkan majlis diatas bertempat di Masjid Taman Air Biru, Pasir Gudang. Seramai lebih 200 orang jemaah hadir dalam majlis ini yang dirasmikan oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud - Naib Ketua UMNO Bhg Pasir Gudang bagi mewakili YB. Dato' Seri Hj. Mohamed Khaled - Ketua UMNO Bhg Pasir Gudang. Turut hadir ialah penceramah jemputan iaitu Tn. Hj. Noorazman bin Mohd Samsuddin - Ketua Misi Penghantaran Bantuan kemanusian ke Gaza, Palaestine yang terlibat dalam kapal "Mavi Marmara".

Majlis ceramah bermula pada jam 9 malam menceritakan tentang perjuangan saudara Islam kita bagi mempertahankan Masjid Al Ansar dan tanahair negara Palestine dari kekejaman Zionis Israel. Dalam ceramah ini juga di sentuh tentang pengalaman Tn. Hj. Noorazman ketika beliau ditahan bersama anggota misi penghantaran bantuan kemanusiaan pada Mei yang lepas oleh Komando Israel di atas kapal Mavi Marmara. Ceramah perdana ini berakhir jam 11.00 malam.

Photobucket
Suasana kehadiran muslimin

Photobucket
Suasana kehadiran muslimah

Photobucket
Dari kanan Tn. Hj. Jamian - Pengerusi Masjid Tmn Air Biru
bersama Tn. Hj. Ahmad Daud.
Dihadapan pula ialah Tn. Hj. Noorazman

Photobucket
Ucapan dari Tn Hj. Ahmad bin Daud - Naib Ketua UMNO Bahagian
Pasir Gudang yang mewakili YB Dato' Seri Ketua Bahagian

Photobucket
Penceramah jemputan Tn Hj. Noorazman bin Md. Samsuddin
Ketua Misi ke Gaza yang terlibat dalam peristiwa
tahanan kapal "Mavi Marmara"

0 ulasan: