BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

About Me

My photo
Blok 15 B/3, SEDC Flat, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia


Cawangan ini menubuhkan penajanya pada 6 Ogos 2005 dan dirasmikan pada 23 Julai 2006 oleh Tn. Hj. Ahmad bin Daud, Naib Ketua UMNO Pasir Gudang bagi mewakili Y.B Datuk Seri Hj Mohd Khaled bin Hj Nordin, Ahli Parlimen Pasir Gudang merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Gudang. Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1 merangkumi kawasan rumah pangsa bermula dari blok 1 hingga 24, Perumahan 69 dan Perumahan Bakti.

Wednesday, July 28, 2010

Gotong Royong Cawangan Rumah Pangsa Peringkat 1

Pada Ahad 25 Julai 2010, UMNO Caw. RPP1 dengan bekerjasama Pejabat Kesihatan Daerah JB, DeVIT Zon dan KRT RPP1 telah mengadakan program diatas yang diadakan di 12 blok SEDC Flat yang melibatkan blok Lam Soon dan KTMB. Seramail hampir 100 orang penduduk RPP1 mengadakan gotong royong membersihkan blok masing - masing bagi tujuan untuk membasmi tempat pembiakan nyamuk Aides.

Turut hadir ialah En. Idris dari Pejabat Kesihatan Daerah JB dan para pegawainya serta wakil dari Bahagian Kesihatan MPPG. Juga kehadiran En. Za' nal bin Hj. Misran - Setiausaha MPPG yang datang melawat pada tengahari tersebut ke blok - blok semasa gotong royong sedang berjalan. Program gotong royong ini8 bermula pada jam 8.30 pagi dang berakhir jam 12.30 tghri.

Para Penduduk sedang membersihkan
halaman belakang blok

Di hadapan flat KTMB

En. Idris dari Pejabat Kesihatan Daerah JB bersama
En. Ariffin dari MPPG memeriksa blok 21 yang
ditinggalkan kosong

Penghuni juga sempat menceriakan blok dengan
menanam pokok

En. Za' nal Setiausaha MPPG sedang berbincang
dengan En. Idris

0 ulasan: